قهوه دالگونا

قهوه دالگونا یک نوشیدنی کره ای که به تازگی معرفی شده

طرز تهیه قهوه دالگونا

قهوه دالگونا یک نوشیدنی عالی کره ای است که به تازگی در پلتفرم تیک تاک توسط یک شخص معرفی شد. از اون روز به سرعت محبوبیت زیادی به دست آورد و تونست یکی از اعتیاد آورترین انواع قهوه در سراسر دنیا تبدیل بشه. شاید دلیل اصلی محبوبیت این نوشیدنی شیوه خاص تهیه و سرو اونه که شما با ابتدایی ترین ابزارهای دم آوری قهوه میتونید اونو درست کنید. اگه شما هم دوست دارید یک نوشیدنی کم نظیر درست کنید با ما همراه باشید.

مراحل تهیه دالگونا

زمان آماده سازی این نوشیدنی در حد ۲ دقیقه تا ۱۵ دقیقه است. بسته به اینکه چطوری شما قهوه مورد نیازتون رو تهیه میکنید این زمان متغیره. از آسون ترین روش به صورت متختصر و مفید نشان میدهیم.

تهیه دالگونا با قهوه فوری

  • مقداری شکر و قهوه فوری تهیه کنید.
  • این مقدار بسته به میزانی که دوست دارید، داخل یک ظرف بریزید. با مقداری آب داغ مخلوط کنید و هم بزنید. این مقدار باید به حدی باشد که مخلوط نه خیلی غلیظ باشد و نه خیلی رقیق.
  • این مواد رو به مدت ۲ دقیقه با همزن برقی و یا ۱۵ دقیقه با همزن دستی هم بزنید. به طور کلی زمانی که مخلوط شما حالت خامه ای گرفت یکی از اجزای اصلی قهوه دالگونا آماده است.
  • مقداری یخ داخل لیوان سرو خود بریزید و میزان ۵۰ درصد لیوان را شیر روی یخ ها بریزید.
  • سپس مخلوط هم زده قهوه را روی شیر بریزید و نوشیدنی شما آماده است. نوش جان.

طرز تهیه قهوه دالگونا با کمترین امکانات

تهیه دالگونا با قهوه اسپرسو

قهوه فوری یک روش آسون و راحت برای اینکه شما یک نوشیدنی عالی در زمان کم داشته باشید. اما اگر کیفیت نوشیدنی برای شما بسیار مهم است میتونید این نوشیدنی رو با قهوه تازه آسیاب شده تهیه کنید.

برای این کار مقداری پودر قهوه که به تازگی آسیاب شده باشه رو برای تهیه اسپرسو آماده کنید. برای این نوشیدنی شما نیاز به یک قهوه اسپرسو دوبل دارید. میزان پیشنهاد شده قهوه ما ۳۶ گرم است.

حالا برای تهیه اسپرسو شما راه های متفاوتی رو میتونید امتحان کنید. اگر دستگاه اسپرسوساز دارید که بسیار عالیه. به راحتی میتونید قهوه خودتون رو درست کنید. اما اگر اسپرسوساز ندارید با موکاپات و یا حتی مینی پرسو نیز میتونید این کار رو انجام بدید. مقداری شکر به قهوه خودتون اضافه کنید و مانند بالا هم بزنید. هر چیز دیگری مانند قبل است و مانند بالا نوشیدنی قهوه خودتون درست کنید.

برای اینکه نوشیدنی شما بهترین کیفیت رو داشته باشه بهتره که از قهوه تازه رست شده و قهوه ای که با آسیاب خودتون آسیا شده، آماده بشه.

منبع : cremajoe

3 دیدگاه برای “قهوه دالگونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی قهوه گرام

×